Klientų aptarnavimas

Jei turite klausimų, nedelsiant susisiekite su mumis arba sužinokite,
ar galite rasti atsakymą žemiau:

E-mail

info@dentle.lt

Tel

+46 0 8-509 332 01

Darba laiks

Darba laiks darba dienās 09:00-17:00

Klausimai ir atsakymai

Mano abonementas

Kokios formos yra mano abonementas?

Mes, „Dentle“, siūlome įvairius variantus, susij usius su mūsų produktu „Dentle One“. Taigi jūsų abonemento forma priklauso nuo to, kurią pasirinkote. Norėdami gauti informacijos apie tai, ką tiksliai sudaro jūsų abonementas, patikrinkite užsakymo patvirtinimą arba pradinę sąskaitą faktūrą. Jei turite klausimų dėl abonemento, nedelsiant skambinkite į mūsų klientų aptarnavimo skyrių.

Kaip nutraukti abonementą?

Bet kuriuo metu galite atšaukti savo abonementą. Tai reiškia, kad gavę pripildymo pakuočių skaičių, kurį įsipareigojote įsigyti, kai pradėjote abonementą, mes jums daugiau jų nepasiųsime. Vis dėlto, jei nuspręsite neatšaukti savo abonemento, tai bus tęsiamas kaip ir anksčiau su tokiu pačiu pristatymų dažnumu.

Kaip dažnai gausiu pripildymo pakuotes?

Pripildymo pakuotės į jūsų namus bus pristatomos kas du mėnesius.

Norėdami užtikrinti geriausią dantų valymo rezultatą, rekomenduojame kiekvieną mėnesį pakeisti dantų šepetėlio galvutę. Priežastis yra ta, kad susidėvėję šeriai liečiasi su emaliu ant jūsų dantų ir tai laikui bėgant sumažina jų poveikį. Galite pasakyti, ar naudojate pakankamai naują šepetėlio galvutę, kai jūsų dantys yra švarūs ir be apnašų, neturite blogo burnos kvapo, o jūsų dantenos yra sveikos rausvos spalvos ir nekraujuoja, kai valote dantis.

Gavę pripildymo pakuočių skaičių, kurį įsipareigojote gauti įsigydami originalų abonementą, galite pakeisti pristatymų dažnumą. Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių ir mes padėsime jums atlikti reikiamus veiksmus. Irgi galite atlikti pakeitimus savarankiškai per Mano Abonementą.

Klausimai dėl sąskaių faktūrų

Kaip apmokėti?

Dirbome su „Nordfin“ kapitalo grupe mūsų sąskaitų tvarkymui. Tai reiškia, kad jūs, kaip mūsų klientas, visada turėtumėte sumokėti „Nordfin“ įmonei. Jei turite klausimų dėl mokėjimo termino ar panašių dalykų, susijųsių konkrečiai su sąskaita faktūra, susisiekite su „Nordfin“ klientų aptarnavimo centru. Jei jūsų klausimas susijęs su abonementu ar produktu, turėtumėte susisiekti tiesiogiai su mumis, t.y. „Dentle“.

Visi jūsų pristatymai yra apmokami pagal sąskaitą faktūrą, kurią turite sumokėti per 30 dienų nuo išrašymo dienos.

Capway kundservice
Telefon: 010-198 91 20
Epost: kundservice@capway.se

Aš gavau priminimą

Sąskaitos faktūros priminimas išduodamas tik tuo atveju, jei sąskaitos faktūros terminas yra praėjęs be mokėjimo. Paprastai jūsų mokėjimas registruojamas per 1–3 darbo dienas. Jei sumokėjote tą pačią dieną, kuri taip pat yra mokėjimo terminas, tačiau vis tiek gavote priminimą - galite tiesiog tai ignoruoti.

Pardavimai

Mūsų pasiūlymai

Mes, „Dentle“, parduodame savo produktus telefonu, internetu, gatvėje, turguose ir prekybos centruose. Mes pakuojame savo produktus pagal sprendimus, sukurtus atsižvelgiant į jūsų, kaip kliento, poreikius. Jei pasirinkote abonementą, elektrinį dantų šepetėlį gausite už mažesnę kainą ar net nemokamai.

Kodėl man paskambinote?

Jums įdomu, kodėl pasirinkome jums paskambinti? Priežastis yra ta, kad jūs anksčiau dalyvavote rinkos tyrime ar kampanijoje arba įsigijote pirkinį. Beveik visuose rinkos tyrimuose, kampanijose ir pirkimuose, taisyklėse ir nuostatose nurodoma, kad jūsų asmeninė informacija gali būti naudojama trečiųjų šalių tikslams, pavyzdžiui, rinkodarai. Kad gautume jūsų mobiliojo telefono numerį, turite ryškiai sutikti pateikti šią informaciją, sutikdami su susitarimo sąlygomis. Mes, „Dentle“, natūraliai laikomės sektoriaus taisyklių, kurias nustatė tokios organizacijos kaip „SWEDMA“ ir „Kontakta“, kurios įsipareigoja dirbti rimtoje pramonėje.

Jei norite atsisakyti tolesnių kontaktų nuo „Dentle“ telefonu ar el. paštu, susiekite su mumis kundservice@dentle.se bei nurodykite savo vardą, telefono numerį ir el. pašto adresą (-us), kurį norite blokuoti.

Mes prisiimame atsakomybę už visus asmeninius duomenis, tokius kaip jūsų vardas, adresas, el. pašto adresas, telefono numeris, gimimo data ir kt., kuriuos jūs pateikiate mums arba kuriuos mes renkame pirikimų metu. „Dentle“ yra asmens duomenų valdytojas ir tvarko jūsų asmens duomenis pagal Duomenų apsaugos reglamento, BDAR nuostatas (buvęs „Švedijos asmens duomenų įstatymas“).

Hur fungerar vår avtalsbindning?

Vi tillämpar två kompletterande former av bekräftelse av avtal vid telefonförsäljning: ljudinspelning och accept via sms. Vid samtalet görs en ljudinspelning av vad säljaren samt konsumenten kommit överens om. Denna ljudinspelning utgör en trygghet för såväl kund som säljare. I inspelningsaccepten framgår tydligt samtliga avtalsvillkor och konsumenten informeras när inspelningen börjar.

Efter samtalet skickar vi ut en SMS-bekräftelse av överenskommelsen som du bekräftar genom att svara jakande. SMS-bekräftelsen och svaret på densamma är juridiskt likställt med ett skriftligt avtal

Produktai ir garantija

Viso gyvenimo garantija

Ar žinote, kad jūsų „Dentle“ produktui suteikiama viso gyvenimo garantija?

Mes pasitikime savo produktų kokybe. Štai kodėl kiekvienam, „Dentle“ dantų šepetėlio galvutės schemos abonentui, siūlome visą gyvenimą trunkančią garantiją jūsų „Dentle“ dantų šepetėliui. Jeigu jūsų „Dentle“ elektrinis dantų šepetėlis sustotų veikti bet kuriuo abonemento laikotarpiu - dėl kokios nors priežasties - tiesiog grąžinkite tai į mūsų klientų centrą, kuris neužduos jokių klausimų. Tada jums nemokamai atsiųsime naują. Mes matome tai kaip vieną iš „Dentle“ paprastumo pusių.  

Susiekite su mumis, jei norėtumėte daugiau sužinoti apie viso gyvenimo garantijos pranašumus.

Kokią garantiją gaunu be abonemento?

Visiems elektriniams dantų šepetėliams suteikiame dvejų metų garantiją. Bet kuriuo metu galite pradėti abonentuoti pripildymo šepetėlius ir tiems taikoma mūsų viso gyvenimo garantija tol, kol abonementas galioja.

„Dentle One“ istorija

„Dentle One“ buvo išrastas iškylant abejonių dėl fiksuoto technologinio elektrinių dantų šepetėlių projektavimo. Norėjome sukurti alternatyvą. Veiksmingas šepetėlis, kuris tiek švelniai valo, tiek gražiai atrodo. Dantų šepetėlis, pagamintas sutelkiant dėmesį į švarą ir paprastumą, neperkrautas savybėmis, tačiau siūlantis gerą dizainą ir patikimą veikimą už gerą kainą.

Švedų sukurtas„Dentle One“ turi unikalią įkrovimo taurelę ir ergonomišką trikampę rankeną iš pagaminta iš patogios medžiagos. Dėl rankenos konstrukcijos ir pasirinktos medžiagos šepetėlis gerai tilpo į ranką, tvirtai stovi prie įkrovimo taurelės ir remiasi į šoną, jei uždėsite ant kriauklės. Dizainas taip pat reiškia, kad jis vibruoja ir sukelia mažiau triukšmo. Apskritai, tai sprendimas, kuris yra vienodai unikalus, gražus ir funkcionalus. Tikimės, kad jums patiks jūsų „Dentle One“.

„Dentle“: švelnus švediškas blizgesys

„Dentle“ gamina lengvai naudojamus ir puikiai suprojektuotus elektrinius dantų šepetėlius, kurie yra gražūs ir švelnūs dantims bei užtikrina nuostabius rezultatus. Juose dera skandinaviškas dizainas ir pasaulinės klasės akumuliatorių technologijos su vadinamuoju „Gentle Dentle Tech“ – apgalvotos konstrukcijos dėka sumažintas šepetėlio svoris, vibracija ir skleidžiamas garsas. Užtikrina švelnų dantų valymą ir vartotojo patogumą. Norėdama padėti savo Klientams, „Dentle“ sukūrė keičiamų šepetėlių galvučių prenumeratos paslaugą, o visiems abonentams siūlo garantiją bendrovės elektriniams dantų šepetėliams per visą jų naudojimo laiką.

sveriges-tandlakarforbund-logo

Švedijos odontologų asociacija rekomenduoja naudoti elektrinį dantų šepetėlį.

0
    0
    Krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščiasGrįžkite į parduotuvę
      Calculate Shipping